Tampereen Suzukikoulu

Tampereen Suzukikoulu - Tampereen Suzukikoulu

OVERVIEW

The website tampereensuzukikoulu.fi presently has an average traffic ranking of zero (the lower the more users). We have parsed five pages inside the web site tampereensuzukikoulu.fi and found three websites associating themselves with tampereensuzukikoulu.fi.

TAMPEREENSUZUKIKOULU.FI TRAFFIC

The website tampereensuzukikoulu.fi is seeing diverging quantities of traffic for the whole of the year.
Traffic for tampereensuzukikoulu.fi

Traffic ranking (by month) for tampereensuzukikoulu.fi

Traffic ranking by day of the week for tampereensuzukikoulu.fi

Liikekulmat

Toimivaa liike- ja toimistotilaa Ylöjärven keskustassa! Ylöjärven Liikekulmissa Teitä palvelevat mm. Kauppapaikkana Ylöjärvi katsoo kauas tulevaisuuteen.

WHAT DOES TAMPEREENSUZUKIKOULU.FI LOOK LIKE?

Desktop Screenshot of tampereensuzukikoulu.fi Mobile Screenshot of tampereensuzukikoulu.fi Tablet Screenshot of tampereensuzukikoulu.fi

TAMPEREENSUZUKIKOULU.FI SERVER

I found that a lone page on tampereensuzukikoulu.fi took nine hundred and fifty-three milliseconds to load. Our web crawlers could not observe a SSL certificate, so I consider this site not secure.
108.163.165.18

SERVER SOFTWARE AND ENCODING

We diagnosed that tampereensuzukikoulu.fi is employing the Apache/2.2.27 (Unix) mod_ssl/2.2.27 OpenSSL/0.9.8e-fips-rhel5 mod_jk/1.2.37 mod_bwlimited/1.4 operating system.

Tampereen Suzukikoulu

Tampereen Suzukikoulu - Tampereen Suzukikoulu

PARSED CONTENT

The website has the following on the web site, "Satamakatu 18, Tampere Elotie 2, Ylöjärvi puh." I viewed that the web site also said " Tervetuloa iloisen soiton pariin! Tampereen Suzukikoulu antaa tavoitteellista ja laadukasta musiikin taiteen perusopetusta lapsille ja nuorille." They also said " Jo vuodesta 1982 toiminut Tampereen Suzukikoulu on yksityinen musiikkioppilaitos, tarjoten pianon-,sellon-, viulun- ja alttoviulunsoiton opetusta Suzuki-menetelmällä. Koulussa toimii myös valmentava musiikkileikkikoulu ja kansanmusiikkiryhmä. Koulu ei saa ulkopuolista taloudellista tukea."

SEE SUBSEQUENT BUSINESSES

Tampereen Tanssit Tanssijat tapaavat Tessulla

Tutustu tanssikursseihin ilmaiseksi tammikuun ajan, häätanssikurssi 1. Nettisivuilta näette tulevaa ohjelmistoa, syksyn avajaisissa 26. Tule tanssimaan lauantaisin Tanssikeskus Tessuun.

Etusivu - Tampereen Teatteri

Avoimet harjoitukset musikaalikomediasta Sugar - Piukat paikat. Kulttuurimyymälä Aplodin 1-vuotissynttäreillä huipputarjouksia! KLASSIKOT LAVALLA REDUX - ohjaajan versio.

Tampereen seudun tekstiiliopettajat ry.

Kesäkuisena tiistai-iltapäivänä innokas kässyporukka kokoontui Viinikanlahden rantaan Tampereen Soutukeskuksen edustalle. Oli varattu kirkkovene ja perämies. Meitä soutajia oli koolla kymmenkunta ja sillä porukalla saimme ihan reippaasti veneen kulkemaan Pyhäjärven aalloilla kohtuullisesta tuulesta huolimatta. Pop up Pitsikivivirkkaamo on jokaiselle avoin maksuton tapahtuma, jonne voi tulla mihin aikaan haluaa.

Tampereen Tenniskeskus - Tampereen Tenniskeskus

UUSI KUNTOSALI ON AVATTU, HINTA 17. Tenniskeskuksen liikuntapaikat yhdistettynä ympärillä olevaan luontoon ja sen antamiin eri harrastusmuotoihin mahdollistavat yritysten henkilöstöön kohdistuvan liikuntapäivän järjestämisen. Tenniskeskuksen laajennuksen yhteydessä uusittiin pukuhuoneet, saunatilat ja kahvio. 1 monitoimikenttä, kuntosali, studio ja pingispöytä. Jälkipelit Sport and Music Bar Aikalisässä.

Tampereen Tennisseura - Etusivu

Koskiklinikka ja Tampereen tennisseura yhteistyössä. LASTEN JA NUORTEN TENNISKOULUT SISÄKAUDELLA 2015-2016. KESÄKAUDEN LASTEN TENNISLEIRIT JA TENNISKOULUT.